Curs: Prospectarea si stabilirea intalnirilor prin telefon, 10 – 11 octombrie 2012
Locatie: Hotel Best Western Mari Vila****, Bucuresti
Termen de inscriere 03 octombrie
Scopul cursului
Acest curs face parte din Diploma Profesionala în Vanzari, etapa initiala din cadrul Programului de formare in vanzari, adaptata pe baza unei licente Frank Atkinson, Marea Britanie, oferit in Romania sub brandul 1st Sales Coach.
Acest curs din cadrul programului de Diplomă Profesională în Vânzări, urmareste sa ajute participantii sa inteleaga importanta comunicarii efective la telefon. Folosind aceste cunostinte vor fi capabili sa construiasca un context care sa le ofere mai multa incredere atunci cand efectueaza telefoane pentru realizarea vanzarii.
Programul se recomanda in special persoanelor care lucreaza in vanzari si/sau intr-un centru telefonic, si care trebuie sa lucreze proactiv cu clientii si sa-i ajute pe acestia sa-si completeze comanda si sa beneficieze de cea mai buna oferta (promotie) disponibila.
Continutul cursului
- Prospectarea si programarea intalnirilor de vanzare prin telefon;
- Telefonul ca instrument de vanzare – afaceri;
- Prospectarea unor informatii noi de vanzare;
- Elaborarea unui plan de prospectare;
- Principiile programarii prin telefon;
- Structurarea abordarii;
- Apelul telefonic initial;
- Structurarea apelului telefonic;
- Structurarea abordarii. Trimiterea materialelor publicitare;
- Cateva puncte cheie pentru reclama / promovarea vanzarii;
- Telefonul de revenire;
- Tratarea obiectiilor;
- Obiectii comune și CUM SA LE TRATAM;
- Exercitii:
- Exercitiu de dezvoltare. Avantaje si dezavantaje;
- Producerea unui plan de dezvoltare;
- “Scenariul” telefonului initial;
- Jocuri de rol;
- “Scenariul” telefonului de revenire;
- Tratarea obiectiilor;
- Jocuri de rol;
- Alte simulari;
- PLANUL DE ACTIUNE.
Cum functioneaza cursul
Participantilor li se prezinta clar natura vanzarii prin telefon si necesitatea clientului de a se simti relaxat si nu constrans.
Pe parcursul cursului participantii produc o serie de scenarii folosind o abordare structurata cu fraze si cuvinte care suna natural si care implica clientul.
La sfarsitul cursului participantii pregatesc un plan de actiune personal pe care-l pot folosi la locul de munca.
Cui se adreseaza cursul?
Cursul se adreseaza unui spectru larg de persoane, mai ales oamenilor de vanzari “de teren” care trebuie sa contacteze clientii pentru a maximiza rezultatul vizitei de vanzare.
Dragos Tranca – Senior Partner Evolutiv
Ziua 1 |
Ziua 2 |
|
Curs |
9.00 – 13.00 |
9.00 – 13.00 |
Coffe Break |
11.00 – 11.15 |
11.00 – 11.15 |
Pranz |
13.00 – 14.00 |
13.00 – 14.00 |
Curs |
14.00 – 17.00 |
14.00 – 17.00 |
Coffe Break |
15.45 – 16.00 |
15.45 – 16.00 |
Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a tematicilor propuse.
Date organizatorice:
Data Trainingului: 10-11 Octombrie 2012
Locatia: Hotel Best Western Mari Vila****
Costuri: 1.250 RON + TVA / participant si include:
- Mapa de curs
- Participarea la conferinta
- Diplomele participare Evolutiv
- Pranz (2)
- pauza de cafea ( 4 )
DISCOUNTURI:
- 5 % la 2 participanti
- 7 % la 3 participanti;
- La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea
Mai multe informatii se pot obtine de la Catalin Lazar
0730-610.660
TERMEN DE INSCRIERE