Social Learning, mit sau fenomen?

Apr 03, 2012 No Comments by

Business-Edu organizeaza, pe 11 aprilie, incepand cu ora 9:00, la Grand Caffee Van Gogh, Social Learning Day, eveniment la care specialistii isi dau intalnire pentru a discuta un subiect care a invadat, in ultimele luni, agenda conferintelor si workshop-urilor din intreaga lume: social media.

Si, pentru ca este vorba despre Business-Edu si preocuparea pentru invatare si dezvoltare marcheaza toate proiectele companiei, printre temele de discutie se numara si social learning, arta interactiunii virtuale si impactul noilor forme de comunicare asupra invatarii.

Speakerii  – Dana Tudor, freelancer,  Clementina Anghelache, Managing Director Business-Edu,  Cristian Nistoreasa, Wilson Learning si Silviu Martin, Enovate –isi propun sa abordeze subiectele: “Introducere in mediile sociale”; “Learning as a network activity”, “Coaching online”, “Studiu de caz in social learning”.

Impactul evenimentului se va masura prin obtinerea de solutii personalizate oferite de specialisti si de contacte ale unor noi furnizori, dar si prin dobandirea unei priviri de ansamblu asupra celor mai bune practici in implementarea programelor de social learning si a unei viziuni clare asupra modalitatilor in care se poate folosi e-coaching cu succes pentru organizatie. Ca orice eveniment marca Business-Edu, Social Learning Day este un prilej excelent de networking si de impartasire a experientelor intre profesionisti cu preocupari similare.

 Pentru mai multe detalii si pentru inscrieri, va rugam sa accesati pagina evenimentului http://www.business-edu.ro/eveniment/social-learning-day/2012

Persoana de contact:

 Gabriela Pistol, Brand Manager

Mobil: 0746 25 87 17

E-mail: Gabriela.pistol@business-edu.ro

www.business-edu.ro

Mind
Nici un raspuns pentru “Social Learning, mit sau fenomen?”

Lasa un comentariu