Curs de persuasiune in 22-23 martie 2013!

Mar 15, 2013 No Comments by

Fa-ți timp și participa la cursul intesiv de antrenarea celor mai importante 6 abilități cheie pentru creșterea performanței proprii in influențarea cu integritate a partenerilor, colegilor, angajaților tăi.
In curs vei afla ce este nevoie să ști și să faci pentru a obține de fiecare data o relație de calitate, pe termen lung și totodată sa-ți indeplinești 100% obiectivele personale ținând cont de interesul celuilalt întotdeauna!!

traineri autorizați Ana Maria Ștefanescu și  Tatiana Pîrvu

licență Andy Szekely

singurul curs urmat de un program de formare, în care primești asistență și sprijin pentru integrarea informațiilor timp de 3 luni, dupa terminarea cursului. citeste mai mult 

persoanele care fac programul PBP au numeroase  beneficii pe termen scurt:

  • Realizeaza mai multe vânzari
  • Primesc mai puține obiecții de la clienți și colaboratori
  • Sunt mult mai atenți la semnalele nonverbale ale interlocutorilor
  • Obtin mult mai usor mai multe intilniri
  • Se simt mai confortabil in relatiile cu ceilalti
  • Știu să structureze rapid o prezentare convingătoare
  • Câstigă simpatia celor din jur in primele minute ale intilnirii
  • își mențin un nivel foarte ridicat al stimei de sine, ceea ce le mărește productivitatea
  • Știu cum să abordeze consultativ, nu agresiv, orice client, coleg sau colaborator
  • Devin persoane mai deschise și mai îndrăgite de colegi, prieteni și parteneri

 

Citeste despre beneficiile antrenarii abilitatilor de persuasiune pe termen lung, 

Cele 6 abilități dezvoltate în cursul PBP sunt:

Claritatea – Stabilirea cu claritatea a obiectivelor de negociere

Foarte importantă pentru pregătirea negocierilor importante. 2 minute petrecute răspunzînd la 6 întrebări înaintea întâlnirii se pot traduce în foarte mulți bani câștigați.

Atenția – Orientarea acuității în comunicare la detaliile care contează (verbale și nonverbale)

Esențială pentru a face diferența dintre comunicarea verbală și cea paraverbală, respectiv nonverbală, ceea ce duce la interpretarea corectă a semnalelor de cumpărare sau rezistență

Armonizarea – sincronizarea gândurilor și comportamentelor cu interlocutorulAceasta este cheia relaționării bune între oameni și baza persuasiunii. Odată stăpânită, o putem folosi pentru argumentare și prezentarea produselor sau ideilor.

Argumentarea – structurarea inteligentă și în secvență logică a argumentelor
Din cauza condiționărilor din școală, majoritatea oamenilor de afaceri argumentează slab sau fără efect. Secretul este schimbarea ordinii argumentelor.

Această abilitate presupune monitorizarea progresului convingerii atât în timp real cât și după întâlnire, astfel încât la următoarea întâlnire să știi exact ce se poate obține și ce nu

Controlul – urmărirea procesului de persuasiune în evoluție prin evaluarea fiecarei intalniri importante cu ajutorul unui set de intrebari inteligente

Sinergia – abilitatea de a combina inteligent cele 5 competente de mai sus in procesul persuasiv

Aceasă abilitate odată stăpânită este marca maestrului în persuasiune, pentru că el poate folosi cele 5 abilități dozat și elegant

Iata ce spun cei care-au facut cursul Powerful Business Persuasion: 

Laszlo Fodor – Antreprenor

“Este o hartă complexă și completă a negocierii ce te ajută să îți stabilești exact punctul de plecare, punctul de sosire, drumul ecologic și resursele

/acțiunile necesare atingerii obiectivului. Ai în mână o busolă ce arată exact pasul următor, tot ce ai de făcut e să devii conștient unde te afli pe hartă în fiecare moment și să parcurgi drumul până la capăt.”

Gina Calagiu – Antreprenor, consultant strategic

“Am aflat despre modelul integrativ de persuasiune în bootcamp. De fapt pentru asta am venit aici. Cine nu își dorește un mic avantaj când se află

într-o negociere de afaceri sau chiar într-o relație personală? Acum am acest avantaj. Este un concept complex, însă eu îl am pe o singură foaie de hârtie. Știu cum să acționez la nivel strategic, tactic și operațional. Acum am o strategie de acțiune și interacțiune și un model de evaluare.”

Silvia Sirb – Business consultant, Ex-CEO Aegon Romania

“Eu recunosc că, chiar dacă aveam mulți ani de practică în afaceri, nu am stat să înțeleg și să analizez dacă eram atentă si dețineam cât mai multe informații relevante și “trucuri permise” pentru a obține ceea ce doream dintr-o negociere. Acum, aplicând modelul integrativ de persuasiune, știu sigur că nu îmi scapă nimic important și mă simt mult mai puternică. Chiar și dacă aș avea doar avantajul că, astfel, stima de sine mi se întărește și aș fi câștigătoare. Practic însă obțin mult mai mult, anume rezultatul pe care mi-l doresc, într-un mod elegant, etic și ușor.”

Metodologie

PBP este un training ce se concentrează pe exersarea de abilități, care sunt practicate în minim 20 de exerciții și experiențe ghidate (peste 50% din durata trainingului, câte 2-4 exerciții în fiecare modul de 90 de minute).

afla mai multe despre designul cursului si despre locatie

Kitul de training cuprinde:

  • un manual de training
  • un set flashcarduri
  • un afis cu modelul integrativ de persuasiune
  • o pagina cu formular on-line de feedback in urma cursului, din care sa rezulte nivelul de livrare si calitatea cursului
  • o diploma oficiala a cursului semnata de licențiator si de trainer

Sistemul de follow-up cuprinde:

10 ore de materiale audio cu peste 400 de pagini de material transcris atasat (conținutul materialelor audio transcris) .

Mai exact, sunt 5 CD-uri duble care se livreaza direct la adresa cursantului – fiecare CD dublu descrie in detaliu cate o abilitate învățată in training

O pagina on-line de tip forum pe care vor fi postate resurse si participantii vor putea comenta/pune intrebari la care trainerii licentiati si licentiatorul (Andy Szekely) raspund periodic

O secvență de e-mailuri periodice (două pe săptămână)  în care participanților li se reamintesc idei din curs și li se pot da (opțional) minichestionare pentru monitorizarea progresului (acumularea de informații de pe CD-uri și rezultate obținute din practică)

PRET special  pentru aceasta editie – doar 500 Ron fara TVA

Pretul de catalog este de 1500 Ron

 afla mai multe si inscrie-te acum la tatiana_pirvu@yahoo.com

trimite adresa ta de e-mail si telefonul direct si vei fi contactat in 24 ore

inscrieri se pot face pe adresa de mail, pana la data de 20 Martie 2013

Prinde unul din cele 12 locuri !!! 

Ce are unic PBP

În afară de premiera în România (franciză de training cu autor autohton), PBP oferă 3 lucruri foarte concrete și originale:

1. Surprinderea celor două momente cheie în arta convingerii: în timp real și pe termen lung, în același model integrat. Odată dobândite cele 6 abilități, ele pot fi folosite atât în timp real cât și pe termen lung, pentru fructificarea relațiilor importante.

Modelul integrativ de persuasiune (schema completă a celor 3 abilități pentru persuasiunea pe termen lung și a celor 3 pentru persuasiunea pe termen scurt) În acest model persuasiunea e privită  ca proces, nu ca eveniment – cu cele 3 momente cheie: Inainte, In timpul si După.

2. Originalitatea conceptelor

Acest program de training se bazează pe un set de concepte originale dezvoltate de autorul Andy Szekely:
Strategia delta de persuasiune (singurele 3 abilități de care ai nevoie după ce interlocutorul se află în fața ta)
Modelul jurnalistic de comunicare (ordinea corectă a argumentelor)

Modelul CAP de evaluare a convingerii (propriul CRM pentru top 10 relații)

3. Sistemul de livrare cu Follow UP, unic în România

Participanții vor beneficia de următoarele avantaje:
a. livrarea in timpul cursului a unei experiente de invatare axata pe ABILITATI pe care le pot transforma in obiceiuri
b. Follow up – constand in materiale de sudiu audio, video si text livrate pe suport fizic, cu o frecvență optimă pentru fixarea noțiunilor
c. au acces nelimitat la siteul de resurse unde pot pune intrebari si pe care completeaza si chestionarul de evaluare in urma trainingului

Domenii de aplicare:

  • Vanzari & Negocieri
  • Personal Branding
  • Networking & Business Development
  • Marketing & Advertising
  • Business Writing
  • Coaching & Consulting
  • Training & Public Speaking

Management, Recruting & Delegare

voucher

CURSURI
Nici un raspuns pentru “Curs de persuasiune in 22-23 martie 2013!”

Lasa un comentariu