Compensatii si Beneficii, 19-21 octombrie 2012 Bran, Club Vila Bran

Oct 09, 2012 No Comments by

Termen de inscriere 12 octombrie

Orice organizatie care isi doreste sa aiba angajati dedicati muncii lor si care doreste sa creasca performanta afacerii si prin strategii de recompense ar trebui sa se asigure ca toti angajatii sunt recompensati echitabil pentru eforturile lor.

O politica echitabila de recompensa ar trebui sa integreze o intelegere a faptului ca toti angajatii sai sunt diferiti, cu stiluri de viata diverse, nevoi si motivatii diferite.

Asigurarea echitatii si corectitudinii in politica de recompense poate conduce la un buget de recompensare mai eficient cheltuit, la incurajarea angajamentului, satisfactiei si productivitatii angajatului si va plasa compania intr-o mai buna pozitie de a recruta si pastra talente. De asemenea, va ajuta compania sa indeplineasca cerintele legale din ce in ce mai multe indreptate catre prevenirea discriminarii si promovarii egalitatii de sanse.

Studiile arata clar ca nu exista strategii de recompensa sau scheme universal valabile de succes, si ca, cheia succesului este adaptarea abordarii la scopurile, nevoile, caracteristicile si particularitatile propriei organizatii.

Dar, din sutele de programe din care ati putea alege, cum selectati strategia si schemele cele mai potrivite pentru organizatia dumneavoastra?

Va invitam sa parcurgem acest program impreuna pentru a va gasi raspunsuri la acest tip de intrebari legate de recompensarea angajatilor dumneavoastra.

Vom urmari urmatoarele aspecte:

– ce este o strategie de recompensare
– de ce companiile au astfel de strategii
– componentele cheie ale unei strategii de succes
– un cadru procesual pentru analizarea, elaborarea si livrarea unei strategii de recompense (diagnoza, bune practice, tips, exercitii, scurte studii de caz care sa va arate cum se pot aplica instrumentele in organizatia dumneavoastra)

Iar la final, TU vei…

… putea integra aspectele legate de recompensa de strategia afacerii in ansamblu.
… putea construi o strategie de recompense care sa angajeze organizatia in punerea in practica a acelei strategii de afaceri.
…clarifica prioritatile pe care le ai si vei putea elabora planuri eficace de implementare
… putea stabili un proces clar pentru evaluarea impactului practicilor de recompense pe care le aveti deja.
… putea re-analiza practicile existente pentru a asigura si sustine atat performanta curenta cat si pe cea viitoare.

Temele pe care le vom acoperi:

Modul I Definirea politicii de compensatii si beneficii in functie de strategia si pozitionarea companiei

  • Analiza PESTLE (analiza contextului in care opereaza compania)
  • Analiza SWOT a companiei (ca si angajator)
  • Audit sistem actual de compensatii si beneficii
  • Benchmarking cu piata specifica
  • Integrarea politicii comp. & ben. in strategia de business; politica de comp. & ben. trebuie sa sustina obiectivele de afaceri ale companiei
  • Definire concepte, studii de caz

Modul II Compensare intrinseca vs. compensare extrinseca

  • Contract psihologic
  • KSAO si “potrivirea” cu profilul postului – baza compensatiei intrinseci (KSAO – knowledge/cunostinte, skills/indemanari, abilities/abilitati, si other particularities/alte particularitati)
  • Recompensa financiara – importanta motivatiei financiare (conform studiilor)
  • Teoriile motivatiei
  • Semnificatia recompensei financiare individuale la performerii de top
  • Recompensa non-financiara – plan flexibil de beneficii si programe de recunoastere
  • Teoria echitatii in compensare (echitate interna, externa, individuala)
  • Criterii de compensare (nivelul KSAO, efort, responsabilitatea postului, severitatea/riscul conditiilor de munca)
  • Importanta strategica a compensarii variabile
  • Definire concepte, studii de caz

De ce sa participi? Pentru ca:

  • Vei intelege ce reprezinta o strategie de recompense, de ce au companiile o astfel de strategie si care sunt ingredientele unei strategii de succes
  • Vei dobandi o intelegere profunda a factorilor cheie care influenteaza elaborarea strategiei de compensare la nivelul organizatiei/echipei
  • Vei invata ce inseamna o recompensa echitabila si cum se asigura echitate si obiectivitate in recompensare
  • Vei castiga un ghid in proiectarea si dezvoltarea politicii de recompensa pentru o forta de munca diversa

Vi se potriveste perfect daca:

  • Sunteti specialisti in politici de recompensare
  • Sunteti generalisti in Resurse Umane si doriti o mai buna intelegere a ambelor discipline
  • Sunteti manageri de linie cu responsabilitati in zona de recompensare.

Cine sunt trainerii?

Cristina Tirulnic (36) a absolvit Facultatea de Litere, Sectia Engleză -Romana a Universitatii Al. I. Cuza, Iasi, in anul1998. Pregatirea sa profesionala a continuat cu diverse cursuri de instruire in domeniul Resurse Umane dintre care se mentioneaza cele mai importante, si anume:

  • Certificate in Personnel Practice, Chartered Institute of Personnel and Development, 2007-2008, prin HR Vocational School
  • Train the Trainers, curs acreditat de CNFPA, 2008

Cristina are 13 ani de cariera in organizatii din diverse industrii precum: chimie si petrochimie, farmaceutica si educatie. Din cei 13 ani, 11 ani au fost dedicati implicarii in proiecte de management, managementul schimbarii, restructurare si resurse umane.

Acum 3 ani, Cristina a pornit pe un drum nou, acela al antreprenoriatului in training si consultanta. Proiectele sale includ plasare de personal si programe de dezvoltare competente si abilitati manageriale, dezvoltare personala si dezvoltarea echipei pentru organizatii din industria grea, industria de software, industria de cosmetice si industria farmaceutica.

Cristina este un pasionat facilitator al invatarii si este mandra sa fie membru asociat al Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), prin intermediul caruia isi continua dezvoltarea profesionala.

Cristina a fost invitată de Toolbox for HR sa deschida un blog profesional, iar pentru anul 2010 a primit de la Toolbox recunoasterea de a fi intre primii 10 bloggeri pe teme de resurse umane şi training.

Carmen Buruiana – Invitat

Carmen este trainer invitat si HR Manager Romania BitDefender.

Are peste 12 ani experienta in resurse umane, marketing si management atat in mediul multinational cat si in mediul antreprenorial. Carmen a ocupat timp de 4 ani pozitia de Product Manager in compania GlaxoSmithkline, companie multinationala din domeniul farmaceutic si timp de 3 ani pozitia de Marketing Manager in Biofarm, producator local de medicamente cu actionariat
american in acel moment. A urmat apoi o perioada de 3 ani in care a lucrat pe diferite proiecte de interim management si de dezvoltare organizationala unde a putut sa valorizeze toata experienta anterioara de business.

Fiecare interactiune dintre o organizatie si mediul extern reflecta cultura organizatiei care va avea impact in eficienta si dinamica ulterioara a acestei relatii. Aceasta a fost premisa schimbarii in cariera, Carmen dorind sa-si capitalizeze toata experienta acumulata in
domeniul managementului resurselor umane, urmandu-si astfel pasiunea de a dezvolta oameni si echipe capabile sa faca performanta intr-un mediu de business extrem de dinamic si provocator.

Astfel, de 4 ani Carmen este HR Manager Romania pentru compania Bitdefender, companie care produce solutii de securitate informatica si care a obtinut performanta de top concretizata prin clasarea tehnologiilor pe prima pozitie conform testelor AV Test Product
Reviews 2011, devenind astfel liderul produselor de securitate informatica in anul 2011.

Carmen a absolvit Universitatea de Medicina, Iasi si EMBA al Universitatii Sheffield, UK.

Programul cursului:

Ziua 1

Ziua 2

Ziua 3

Cazare incepand cu

13.00

Curs

9.00 – 13.00

9.00 – 13.00

Coffe Break

11.00 – 11.15

11.00 – 11.15

Pranz

13.00 – 14.00

13.00 – 14.00

Curs

17.00-20.00

14.00 – 17.00

Coffe Break

18.30 – 18.45

15.45 – 16.00

Eliberarea camerelor

14.00

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a tematicilor propuse.

Date organizatorice:

Data Trainingului: 19-21 octombrie
Locatia: Bran, Club Vila Bran
Costuri: 1.390 RON + TVA / participant si include:

  • Mapa de curs
  • Participarea la conferinta
  • Diplomele participare Evolutiv
  • Cazare in regim de single (3 zile/2nopti)
  • Mic Dejun (2) + Pranz (2) + Cina (2)
  • Pauza de cafea ( 4 )

Turistii cazati in cadrul complexului au acces gratuit la baza de agrement care include :

  • tiroliana, panou de alpinism, tir cu arcul, minigolf, biliard;
  • teren de tenis, tenis de picior, volei pe nisip, darts, panou de alpinism;
  • complex cu piscina incalzita, sauna, sala de fitness, sah si mese de ping-pong (necesita echipament    adecvat).
  • echitatie (plimbare cu calul si poneiul); etc.

De asemenea, se organizeaza in functie de programul saptamanii respective:

  • foc de tabara cu muzica folk si vin fiert;
  • dansuri populare romanesti/grecesti;
  • recital de muzica internationala;
  • recital de muzica sud-americana;
  • karaoke, discoteca

DISCOUNTURI:

  • 5 % la 2 participanti
  • 7 % la 3 participanti;
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea

Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste AICI si sa-l trimiteti la fax 0368-456.499 sau email catalin.lazar@evolutivconsultants.ro

Mai multe informatii se pot obtine de la Catalin Lazar
0730-610.660 sau catalin.lazar@evolutivconsultants.ro

Descarcati aceasta prezentare in format .pdf

CURSURI
Nici un raspuns pentru “Compensatii si Beneficii, 19-21 octombrie 2012 Bran, Club Vila Bran”

Lasa un comentariu