5 alimente pentru protecţia împotriva cancerului ovarian

Mar 15, 2012 No Comments by

1. Terciul de ovăz

Dr. Oz recomandă consumul unui bol cu terci de ovăz în fiecare dimineaţa la micul dejun. Conţine fitochimicali care reduc riscul de cancer ovarian.

2. Spanacul

Conţine o substanţă numită kemferol care reduce cu 75% riscul de cancer ovarian. O salată preparată din frunze proaspete de spanac în amestec cu ceapă roşie, ardei roşu, roşii este bogată în nişte substanţe numite flavonoizi care au un puternic efect anticancerigen. Alege de fiecare dată la masa de prânz o salată de crudităţi pe lângă mâncarea gătită pe care o consumi.

3. Broccoli

Atât broccoli, cât şi conopida sunt recunoscute pentru efectul protector împotriva cancerului ovarian. Ambele conţin diverşi compuşi care împiedică formarea substanţelor chimice care favorizează dezvoltarea celulelor canceroase.

4. Ceapa

Conţine o bogăţie de substanţe anticancerigene şi s-au făcut numeroase studii care atestă faptul că ceapa este printre cele mai puternice alimente care ne protejează de această boală. În special ceapa roşie este recunoscută pentru faptul că reduce cu 60% riscul de orice tip de cancer. Reţine că ceapa trebuie consumată în stare crudă, deoarece prin fierbere se distrug substanţele anticancerigene. Este recomandat să consumi zilnic câte o jumătate de ceaşcă de ceapă.

5. Peşte gras

Datorită conţinutul ridicat în acizi graşi omega-3, carnea de peşte reduce riscul de cancer ovarian cu 30%, potrivit unor studii realizate recent. Este recomandat să consumi săptămânal câte 2-3 porţii de peşte, cum ar fi somon, hering, sardine, macrou, cod. Cele mai bune modalităţi de preparare sunt: fiert la abur şi copt.

Body
Nici un raspuns pentru “5 alimente pentru protecţia împotriva cancerului ovarian”

Lasa un comentariu