„Esti sigur că vezi bine?” – campanie de testare gratuită a vederii, în magazinele Vision Optica

Apr 05, 2012 No Comments by

Vision Optica lansează în Bucureşti o campanie de avertizare cu privire la necesitatea controlului oftalmologic periodic pentru îngrijirea vederii, invitând bucureştenii să îşi facă testări gratuite a sănătăţii ochilor, în perioada 4 aprilie – 12 aprilie 2012. Plecând de la ideea că 80% din bolile oculare care ameninţă vederea pot fi evitate sau tratate, dacă sunt depistate la timp, Vision Optica şi-a propus să acţioneze, oferind posibilitatea de a efectua un control optometric/oftalmologic chiar şi persoanelor care din lipsa timpului, a banilor sau a informaţiilor, neglijează sănătatea aparatului vizual.

Compania de optică medicală a devenit una dintre cele mai puternice reţele locale de profil, după ce, din aprilie 2012, a reunit sub numele Vision Optica, cele 7 magazine ce există în Bucureşti sub mărcile Pure Vision Optica şi World Vision Optica, încă din 2007. Compania a decis să renunţe la cele două denumiri şi să se relanseze sub o noua identitate, cu numele Vision Optica, însoţit de o nouă reprezentare grafică şi un slogan care să susţină misiunea asumată: Vision Optica. Mai bine pentru ochii tăi. Motivul deciziei este acela de a exprima şi la nivel de imagine unitatea de viziune şi politica managerială comună, sub care funcţionează deja cele 7 centre.

Campania de testări gratuite “Eşti sigur că vezi bine?” este prima acţiune de responsabilitate sociala pe care o derulează Vision Optica, pentru a contribui activ la îmbunătăţirea stării de sănătate a comunităţii în care activează, transmiţând un mesaj direct şi încurajând acţiunea imediată. În 7 cartiere bucureştene, în apropierea centrelor Vision Optica, trecătorii vor fi invitaţi de promoterii campaniei să îşi controleze sănătatea ochilor chiar în acel moment, gratuit, beneficiând şi de sfaturile unei echipe de specialişti, pentru prevenirea şi corectarea tulburărilor de vedere. Persoanele la care se vor identifica deficienţe de vedere ce necesită investigaţii amănunţite, vor fi direcţionate către medicii oftalmologi parteneri.

Scopul campaniei este de a responsabiliza publicul cu privire la  importanţa controlului periodic al ochilor şi de a da un impuls de acţiune persoanelor care evită măsurile imediate şi asistate medical, deşi constată ca au deficienţe de vedere. Invocând motive precum preţul sau lipsa timpului pentru a se deplasa până la medic, foarte mulţi oameni amână controlul ocular sau, la fel de grav, îşi cumpară ochelari de la comercianţi neautorizaţi, fără o prescripţie oftalmologică sau optometrică. Dovadă stau statisticile, care arată că mai mult de 5 % dintre purtătorii de ochelari nu au mers niciodată la un control oftalmologic. Campania “Esti sigur că vezi bine?” este o dezvoltare a misiunii Vision Optica de a aduce optica medicală de calitate mai aproape de oameni, atât ca proximitate cât şi ca accesibilitate.

 “Mai bine pentru ochii tăi înseamnă mai bun, mai aproape, mai avantajos. Din păcate, există încă o idee preconcepută conform careia, dacă vrei ochelari de calitate, trebuie să te duci în centru sau în mall. Pe de altă parte, se crede ca un magazin de optica în care există branduri de top nu poate fi accesibil şi pentru persoane simple, cu buget limitat. Total greşit. Magazinele Vision Optica se află chiar în cartierul tău, îţi oferă produse de cea mai bună calitate, pe care ţi le poti permite şi,  mai mult, se implica în viaţa ta, îţi oferă sfaturi, informaţii şi chiar servicii gratuite, pentru ca tu să îţi îngrijeşti corect vederea.” explică viziunea companiei mangerul acesteia, doamna Adina Cherri.

Campania de testări gratuite se derulează în perioada 4 – 12 aprilie, în locaţiile Vision Optica, astfel: între 4 – 7 aprilie, în magazinele din Rahova, Sos. Alexandriei, Crangaşi, Ghencea şi între 9 – 12 aprilie, în magazinele din Militari, Stefan cel Mare şi Bd. Theodor Pallady.

Pentru locaţiile exacte ale magazinelor, vă invităm să accesaţi site-ul companiei www.vision-optica.ro

Contact:

Irina Burduşel

Marketing Coordinator

Mail: marketing@vision-optica.ro

Telefon: 0766.896.710

Body
Nici un raspuns pentru “„Esti sigur că vezi bine?” – campanie de testare gratuită a vederii, în magazinele Vision Optica”

Lasa un comentariu